Filtriraj Sakrij filtere

Kada je 2005. godine otvorila svoju prvu  prodavnicu u Beogradu, IDEA je snažno krenula da gradi svoju maloprodajnu mrežu, da osvaja tržište i gradi dobre odnose sa kupcima. Kao period najsnažnijeg rasta, u protekloj deceniji razvoja, izdvaja se 2008. godina kada je u toku 12 meseci otvoreno 55 maloprodajnih objekata.

Stvarajući maloprodajnu mrežu sa naglaskom na multiformat u svim većim gradovima stvorena je lojalnost i potrošačima je pružena dostupnost i lokacije i formata. IDEA je uspela da omogući kupcima da i veliku i malu kupovinu obave na jednom mestu i upravo to je ono što je ovaj brend učinilo snažnim kako na lokalnom, tako i na nacionalnom nivou.

IDEA maloprodajna mreža danas broji gotovo 300 komšijskih prodavnica malog i super formata koje možete videti u gotovo svakom mestu u Srbiji. Prema prodajnoj površini i pažljivo odabranom asortimanu namenjena je pre svega svakodnevnoj kupovini kojom možete obradovati svoju porodicu i vama drage osobe svežim proizvodima koji su tog jutra pristigli u radnju.