Na svečanoj ceremoniji Organizacije Superbrands održanoj 25. aprila u Beogradu, u hotelu Metropol Palace, IDEA je osvojila vredno priznanje Superbrands za 2012/2013 godinu.
IDEA je tako još jednom potvrdila snagu i kvalitet svog branda kao i prepoznatljivost i emocionalnu povezanost sa svojim potrošačima.
Dobri poslovni rezultati kompanije IDEA, kontinuirano ulaganje u razvoj i unapređenje poslovanja, kako u maloprodaji tako i u segmentu veleprodaje, svakodnevno osluškivanje želja i razumevanje potreba kupaca i društveno odgovorno poslovanje, zajedno su doprineli da IDEA postane merilo kvaliteta i uspešnog poslovanja, pa samim tim i Superbrand.
Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova radi povećanja informisanosti o brendingu i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih ima 90 širom sveta. Superbrands se po drugi put organizuje u Srbiji, a prvi put je, kao i sada postigao izuzetne rezultate i interesovanje poslovne i šire javnosti.
Stručni savet sastavljen od poslovnih i marketinških stručnjaka, predstavnika medija, marketinških agencija, priznatih članova akademskih institucija, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja na reprezentativnom uzorku od 1.000 predstavnika populacije Srbije, birali su najbolje brandove iz Srbije, podeljene u 34 kategorije.
Naša kompanija našla se u zvaničnoj knjizi Superbrends Bible.