Kompanija IDEA postala je ekskluzivni sponzor 27. Beogradskog maratona, u želji da podrži sportski duh i prave vrednosti najmasovnije i najomiljenije manifestacije koja se svakog proleća održava u Beogradu.
Ugovor o sponzorstvu za period od tri godine ozvaničen je potpisima Aleksandra Ocokoljića, direktora sektora maloprodaje kompanije IDEA i Dejana Nikolića direktora Beogradskog maratona, na konferenciji za novinare koja je tim povodom organizovana u Skupštini grada Beograda. Prisutnima su se obratili i Nikola Nikodijević, član privremenog gradskog veća u Beogradu i Ivana Todorović predstavnica BELHospis udruženja.
"Svako novo sponzorstvo daje dodatnu vrednost našem poslovanju i zbog toga nam je velika čast što smo deo Beogradskog maratona – originalnog brenda naše prestonice. Ovim sponzorstvom, nastojimo da dodatno podržimo inovativnost grada i njegovih sugrađana. Uvereni smo da ćemo zajedničkom saradnjom sa Beogradskim maratonom poslati pravu sliku o Beogradu u svet", izjavio je Aleksandar Ocokoljić.
Sponzorstvo Beogradskog maratona je samo jedna od aktivnosti kompanije kojom želimo da oplemenimo život građana u prestonici. U okviru kampanje „Beograd grad novih IDEA” planirani su veliki projekti u narednom periodu, a trenutno je u toku konkurs u svim maloprodajnim IDEA objektima u gradu, sa ciljem da potrošači daju svoje ideje i predloge kako bi unapredili kraj u kome žive. Najorginalniji predloze biće realizovani početkom leta.