Trgovinski lanac IDEA, vodeći se idejom da je promocija nauke investicija u budućnost, tradicionalno je i ove godine u okviru društveno odgovorne kampanje „Niš u srcu“ pružio podršku jednom od vodećih festivala nauke “Nauk nije bauk”.
Na izložbenom štandu ovog prestižnog festivala, IDEA je prikazala istoriju trgovine putem robne i robno-novčane razmene, koju su studenti i promoteri predstavljali posetiocima.
Putem kampanje „Niš u srcu“ koju IDEA sprovodi u Nišu, pokrenula je niz društveno odgovornih projekata kojima je pružila podršku ovom gradu, a posebnu pažnju posvetila je incijativama koje su od lokalnog značaja za ovaj grad.
Neke od najznačajnijih akcija su Niška korpa kojom se pruža podrška lokalnim proizvođačima, Mesec beba kojom se u avgustu nagrađuje svaka novorođena beba, akcija podrške đacima prvacima poklon paketima na početku nove školske godine, kao i niz drugih podrški manifestacijama koje su od značaja za ovaj grad.