Mercator-S, kao društveno odgovorna kompanija koja brine o održivom razvoju i očuvanju životne sredine, pridružila se akciji „Sat za našu planetu“ koja ima za cilj da ukaže na problem klimatskih promena, kao i da pokaže da je zajedničkom incijativom moguće uticati na njih i da postoje rešenja za našu planetu.
Gašenjem spoljnih svetlećih reklama na današnji dan, na svim Roda, IDEA i Mercator prodajnim objektima na celoj teritoriji Srbije, u trajanju od sat vremena od 20:30 do 21:30, Mercator-S se pridružuje akciji simboličnog gašenja svetala koja se u svetu sprovodi već osam godina.
Već godinama, kompanija Mercator u Srbiji sprovodi mere kojima se, osim edukacije zaposlenih ostvaruje i značajna ušteda energije, i time doprinosi očuvanju životne sredine i lokalnih zajednica u kojima posluje.
U većini objekata nalazi se energetski efikasna oprema - A razreda, što podrazumeva trošenje do 45% manje energije i niži nivo buke u odnosu na uređaje drugog energetskog razreda.
Pravilnom izolacijom i postupanjem sa grejnim telima smanjena je potreba za zagrevanjem objekata, a gašenjem rasvete tokom noći ostvaruje se značajna ušteda.
U upravi, svetla u zajedničkim prostorijama su programirana da se posle određenog vremenskog perioda automatski gase, što svakako utiče na svest zaposlenih.
Klimatske promene utiču na celokupno čovečanstvo, a ovim simboličnim gestom šalje se poruka da je borba protiv ovog velikog problema zajednička borba svih nas. Sat za našu planetu je prerasla u najveću svetsku inicijativu koja uključuje stotine miliona ljudi u više od 7.000 gradova iz 163 zemlje.
U Srbiji je prošle godine akcija organizovana šesti put i u njoj je učestvovao rekordan broj učesnika sa ukupno 87 gradova i opština, 126 škola, brojnih kompanija, medija, organizacija civilnog drušva i pojedinaca.