Naša koleginica Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije Mercator-S, bila je učesnik PwC CEE Retail & Consumer konferencije na kojoj je imala prilike da sa Nikolom Kostoskim, direktorom marketinga i strategije u kompaniji Delhaize Serbia i Robertom Jenovaiem, direktorom za unapređenje operacija u distribuciji Nelt Grupe, razmeni najnovija saznanja i iskustva o razvoju maloprodaje i potrošačke industrije.
Ovogodišnja tema bila je usmerena na kupca, njegovu lojalnost, prilike i izazove koji se dešavaju sa poslednjim razvojem digitalnih tehnologija i big data.
Na pitanje da li će i kada personalizacija postati standard u retail indistriji, Nataša Pavlović je odgovorila da je personalizacija već standard u kompaniji Mercator S, i dodala: „Mi znamo da današnji potrošači od nas očekuju da znamo ko su oni, da razumemo njihove potrebe, da ih zapamtimo, i da možemo da naslutimo njihove buduće potrebe. Personalizacija je sredstvo koje omogućava da se ta očekivanja ispune“.
Kompanija Mercator S prepoznala je važnost personalizacije još pre 6 godina, pa je tada osnovala Super Karticu, najveći loyalty program u zemlji, koji kompaniji danas omogućava da razume potrebe potrošača i ponudi im pravi proizvod, u pravo vreme, rekla je naša koleginica Nataša Pavlović.