Objavljivanjem sada već svima poznate akcije pod nazivom „Niška korpa“ IDEA je još jednom pokrenula novi talas sniženja u kojem je, svim Nišlijama, po znatno sniženim cenama od onih na koji su navikli, ponudila gotovo 70 proizvoda napravljenih pretežno u ovom kraju.
IDEA maloprodajni lanac je na ovaj način želeo da svim žiteljima ovog grada, u svakoj od svojih 35 niških prodavnica, pored svih ostalih akcija ponudi i jednu lokalnu cenovnu akciju, po kojoj će se potrošači ovog grada osetiti posebnim.
Strategija lokalnog pristupa potrošaču, pored pažljivo odabranog asortimana i fer cene, podrazumeva i nešto mnogo značajnije i odgovornije prema zajednici, a to je značajna podrška lokalnoj privredi da se u ovako teškim ekonomsim vremenima, sa najvećim svetskim proizvođačima, izbori za svoju poziciju na tržištu.
Strateškim odabirom proizvoda, koji su ponuđeni kupcima po veoma povoljnim akcijskim cenama, postigla se sinergija cenovno povoljne kupovine i podrške lokalnoj zajednici.
Svaki kupac je, svesnim odabirom proizvoda lokalnog proizvođača koji se može kupiti po veoma povoljnoj ceni, sada u prilici da kupovinom onoga što je najbolje za njega i njegovu porodicu, bude u isto vreme i podrška i podsticaj lokalnoj privredi na očuvanje radnih mesta.
Lokalni pristup potrošaču i podršku lokalnoj privredi u Nišu počeli su još u junu 2012.godine akcijom „Niška korpa“, nastavili se poklonima za prvake i bebe, pozorišnim predstavama, novogodišnjim koncertima, donacijama... i mnogim drugim lokalnim aktivnostima i akcijama koje su obogatile kulturni i društveni život svih Nišlija.