U sklopu kampanje „U srcu Banata” IDEA je i ove godine organizovala akciju pod nazivom „Mesec ribolova” s ciljem da svojim vernim potrošačima u banatskoj regiji ponudi najbolji ribolovački asortiman po cenama nižim od onih na koje su navikli.
Zrenjanin kao jedan od najvećih gradova u banatskoj regiji, jedan je i od pet gradova u Evropi koji u svom bližem okruženju imaju najviše vodenih tokova i vodenih površina, tako da prestavlja idealan prostor gde i najstrastveniji i najprobirljiviji sportski ribolovci mogu zadovoljiti svoje interesovanje i iskoristiti taj trenutak za najlepši boravak u prirodi.
U akcijskoj ponudi koja će važiti u periodu od 22.05. do 05.07. možete naći više od 100 najatraktivnijih artikala, sa akcentom na opremu za ribolov, kampovanje u prirodi, kao i namirnice koje se u tim prilikama nose na izlet i služe za pripremu riblje čorbe.
Potražite proizvode sa oznakom „U srcu Banata” u vama najbližoj IDEA prodavnici i ostvarite dodatnu uštedu u svakoj kupovini. Na taj način ćete biti u prilici da, odabirom proizvoda lokalnog proizvođača, kupite ono što je najbolje za vas i vašu porodicu, ali i da to u isto vreme bude i podrška i podsticaj lokalnoj privredi za očuvanje radnih mesta i pozitivnog poslovanja.
Kampanjom pod nazivom „U srcu Banata” IDEA je na pravi način odlučila da sa lokalnim aktivnostima, na društveno odgovoran način, u Zrenjaninu, Kikindi, Banatskom Karađorđevu, Čoki, Srpskoj Crnji i Novom Bečeju podrži gotovo sva važnija dešavanja kako bi na pravi način dala svoj doprinos i dodatno unapredila kulturni i društveni život svih svojih potrošača i u ovom delu Srbije.