Trgovinski lanac IDEA i ove godine nagrađen je zlatnim priznanjem koje dodeljuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije, za kampanju „Beograd grad novih IDEA“ u kategoriji promocije srpske propagandne prakse. IDEA ovom kampanjom podržava ideje Beograđana i manifestacije od značaja za Beograd i Beograđane kako bi dala svoj doprinos bogatijem i raznovrsnije društvenom i kulturnom životu prestonice.
Pored vrhunskog kvaliteta i bezbednosti proizvoda, kao i kvalitetne usluge, IDEA pokreće i sprovodi niz društveno odgovornih projekata i posvećuje pažnju inicijativama od lokalnog značaja kako za Beograd, tako i za druge delove Srbije kao što je Šumadija, Vojvodina, Niš, i druge oblasti. IDEA podržava pojedince, ali i mnogobrojne kulturno–umetničke i sportske manifestacije, a ujedno pokreće i svoje kampanje i projekte među kojima je najznačajnija „Beograd grad novih IDEA”.
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije ove godine slavi 55 godina rada na afirmaciji i unapređenju komunikacija, marketinga i propagande. Nagrade koje UEPS dodeljuje predstavljaju potvrdu kvaliteta i krunu uspeha u tim oblastima.