Kompaniji Mercator-S, nedavno je svečano uručena statueta „KAMPANJE SA SVRHOM“, u okviru Festivala društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i Udruženja „Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti“.
"Veoma smo ponosni što je prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji prepoznao naš rad i zalaganje za dobrobit dece i celokupnog društva i odao priznanje našoj kampanji “IDEA novogodišnji karavan”, predivnom titulom Kampanje sa svrhom, koja nam daje jak vetar u leđa da nastavimo naš put društvene odgovornosti“, istakao je Marko Vlahović, Koordinator internih i eksternih komunikacija, kompanije Mercator-S.
Festival „Kampanje sa svrhom“ povezuje privredu, advertajzing industriju i medije i na jedinstven način ističe teme bitne za društvo, kao jedini festival takve vrste u našoj zemlji. Kampanje koje su ponele titulu „Kampanje sa svrhom“, koristile su moć komunikacije da dotaknu određeni društveni problem, skrenu pažnju javnosti na njega i ponude moguća rešenja, ali i direktno uticale na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji.
Odabir najboljih kampanja sa svrhom, obavljali su priznati i dokazani stručnjaci iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, marketinške teorije i prakse, kao i brige o dobrobiti dece. Proglašenje i uručenje statueta simbolično je organizovano na Međunarodni dan deteta.